Chiftele de pui la grătar


INGREDIENTE

1 kg Carne tocata de pui sau curcan 
1/2 Legătura pătrunjel 
1   Ceapa mare
3    Catei de usturoi
 Coaja răzuita de la o lămâie 
3 Linguri suc de lămâie 
50ml Ulei de măsline 
Sare
Piper 
Punem in blender pătrunjelul ,ceapa și usturoiul și le tocam .
Punem pasta obținută intr-o strecuratoare și stoarcem tot sucul format .
Intr-un castron punem carnea ,pasta de pătrunjel ,coaja de lămâie ,sucul de lămâie ,uleiul de măsline o lingurița de sare și una de piper și amestecam pana devine o compoziție omogena . Formați chiftelele și puneți-le pe grătarul încins la foc moderat . Eu am folosit o tigaie grătar .Se coc câteva minute pe fiecare parte ,eu le-am întors de 4 ori așa am realizat modelul frumos care se vede in poza .
      Pofta buna !




                           SA AVETI POFTA!

Comentarii